چظور می توان بهترین مواد برای خرید دترجنت را تشخیص داد؟
نوشته شده توسط : مهدی

احتمالا شما هم وقتی حرف از مواد شوینده میشود، یاد انواع شوینده لباس و ظرف می افتید. اما نوع خاصی از شوینده ها وجود دارند که قادرند آلودگی هایی در سطح صنعتی را به راحتی برطرف کنند. این دسته شوینده ها که به دترجنت صنعتی یا مواد شوینده صنعتی معروف هستند، اغلب خاصیت اسیدی بالایی دارند و شما میتوانید از آنها برای شستشوی قطعات و ماشین آلات صنعتی، سطوح کفپوش، رفع جرم و رسوب و مواردی از این قبیل استفاده کنید. اگر میخواهید بیشتر با این دترجنت ها و شوینده های صنعتی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

دترجنت ها برای رفع انواع آلودگی های چربی، رسوبات، زنگ زدگی، روغن ها و آلودگی هایی از این دست از روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار میگیرند، آماده سازی سطح از نظر تمیزی و کیفیت عملکرد دستگاه برای عملیات بعد را تضمین میکند. این مواد شوینده صنعتی به صورت اسپری کردن، غوطه ور سازی و یا گردش سیال روی سطح اعمال می شوند. از آنجا که مطابقت دترجنت مورد استفاده در فرایند نظافت با نیاز کاربر به منظور حفظ سلامت کاربر و جلوگیری از خرابی در دستگاه نظافت مورد استفاده از اهمیت برخوردار است، قبل از استفاده از این مواد شوینده، از سازگاری آن با سطح و تجهیزات مورد استفاده اطمینان حاصل کنید.

در این میان بهره مندی از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش محصولات دترجنت صنعتی میتواند به شما در انتخاب مواد شوینده صنعتی مناسب کمک کند تا از بروز آسیب در سطوح و تجهیزات جلوگیری کنید و به سطح مطلوبی از کیفیت نظافت دست یابید.

راهنمای خرید دترجنت

مواد شوینده صنعتی یا دترجنت ها انواع مختلفی دارند که میتوانند در موقعیت های مختلف و فرایند های گوناگون نظافت مورد استفاده قرار گیرند. به همین منظور شناختن انواع آنها پیش از انتخاب و خرید دترجنت از اهیمت بالایی برخوردار است و میتواند به میزان زیادی در افزایش کیفیت نظافت و کاهش هزینه و زمان فرایند تاثیر گذار باشد. بر این اساس لازم است انواع دترجنت ها را شناخته و با توجه به ویژگی های هر نوع، شوینده صنعتی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. استفاده از راهنمایی خرید مشاوران و کارشناسان میتواند به شما در انتخاب دترجنت شوینده مناسب کمک زیادی کند. مواد دترجنت صنعتی بر اساس کاربرد، در پنج دسته تقسیم بندی می شوند و مورد استفاده قرار میگیرند.

انواع دترجنت بر اساس کاربرد

همانطور که اشاره شد، دترجنت ها در 5 دسته بندی قرار میگیرند. این دترجنت ها در دسته های قلیایی، خنثی و اسیدی، دترجنت های ضدعفونی کننده و پایه حلال ها قرار میگیرند. دترجنت قلیایی که با عنوان چربی زدا و حلال چربی شناخته می شوند، مواد شوینده صنعتی خنثی برای چربی زدایی از سطوح حساس مانند آلومینیوم و پلاستیکی مورد استفاده قرار میگیرند که از خوردگی در این سطوح جلوگیری میکنند. دسته بعدی دترجنت های اسیدی هستند که برای حذف لکه های سرسخت، جرم ها و رسوبات معدنی روی تجهیزات و سنگ فرش ها مورد استفاده قرار میگیرند.

دترجنت ضدعفونی کننده که روی رشد انواع میکروب ها، باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها مورد استفاده هستند و دسته بندی آخر، دترجنت های پایه حلال که با داشتن خاصیت شویندگی بالا، در برابر اکسیداسیون، خورندگی و زنگ زدگی مقاومت بالا دارند که برای حذف آلودگی ها از سطوح خاص بکارگرفته می شوند.

مزایا و کاربرد های مواد دترجنت صنعتی

تا اینجا انواع دترجنت ها را شناختیم، اما این مواد شوینده چه برتری و مزیتی به نسبت سایر شوینده ها دارند؟ مهم ترین خاصیت دترجنت صنعتی، فراهم آوردن امکان نظافت قطعات و تجهیزات صنعتی همچون، مبدل های حرارتی و کمپرسور ها، بدون ایجاد خراش یا آسیب رساندن به این تجهیزات است. از سایر موارد و مزایای استفاده از این مواد دترجنت صنعتی میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

سمی نبودن و سازگاری با محیط زیست

محلول در آب با قدرت نفوذ بالا

چربی زدایی قوی

ضد خوردگی با قابلیت برطرف کردن سختی آب

برطرف کننده سرسخت ترین آلودگی ها

کاربرد انواع دترجنت صنعتی در نظافت

دترجنت های صنعتی در زمینه های مختلف کاربرد دارند. تنوع این مواد شوینده صنعتی امکان استفاده از آنها در تجهیزات مکانیزه نظافتی یا روش های دستی تمیز کردن سطوح و تجهیزات را فراهم می کند. از این رو کاربرد دترجنت ها در رفع آلودگی ها از سطوح مختلف مانند شیشه و پارچه نیز امکان پذیر است. کاربرد مواد دترجنت مناسب و سازگار با تجهیزات نظافت، در مخازن دستگاه های مکانیزه شستشو، علاوه بر ارتقا کیفیت نظافت، در بهینه سازی نظافت و نگهداری دستگاه نیز تاثیر گذار بوده و دوام آن را افزایش خواهد داد. استفاده از دترجنت ضدعفونی کننده برای نظافت سطوح و تجهیزات، کیفیت نظافت در محیط را تا حد زیادی ارتقا میدهد. از این مواد شوینده همچنین در رفع زنگ زدگی و از بین بردن رسوب از تجهیزاتی همچون بویلر ها و سیستم های سرمایشی و برج های خنک کننده نیز استفاده می شود.

خرید بهترین دترجنت صنعتی

اینکه استفاده از دترجنت و شوینده صنعتی میتواند تاثیر بالایی در ارتقا کیفیت نظافت به همراه داشته باشد، باعث می شود خرید مواد شوینده سازگار با سطوح و با کیفیت حائز اهمیت شود. بر این اساس استفاده از  راهنمای خرید دترجنت صنعتی ارائه شده توسط کارشناسان، میتواند به شما در انتخاب شوینده مناسب برای بکارگیری در تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی یا روش های دستی نظافت کمک کند. استفاده از دترجنت های ارائه شده توسط فروشگاه های معتبر با توجه به عملکرد بهینه این فروشگاه ها، شما را در خرید بهترین دترجنت شوینده صنعتی کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: